poniedziałek, 3 lutego 2014

Nie wiem jak zacząć, więc walne prosto z mostu ;)
W tym tygodniu prawdopodobnie nie pojawi się kolejny rozdział, prawdopodobnie będzie on w weekend. Sorry, ale szkoła to zimna suka, która nie zna litości :/
Tak chciałam po prostu napisać, jakby kogoś to interesowało :)

Przypominam, że jeśli chcecie być informowani o nowych rozdziałach, podawajcie swoje tt :D
I jeszcze jedno po prawej stronie znajduje się taka ankietka, byłoby mi miło gdybyście odpowiedzieli na pytanie, chciałabym wiedzieć, co myślicie o tym ff :)

I tak przy okazji polecam bloga, którego prowadzi  Sophie.N, czyli Let us die young. Naprawdę mi się spodobał.
Myślę nad zrobieniem takiej zakładki co czytam i co polecam, ale to jak znajdę trochę czasu ;P
Pozdrawiam :*

2 komentarze:

  1. szkoda że tak długo będzie trzeba czekać ale najważniejsze żeby w ogóle pojawił się nowy rozdział,zaciekawiło mnie to jak piszesz dlatego z niecierpliwością czekam na kolejny rosdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero wróciłam, więc dopiero teraz komentuję :/
    Ale skoro pisałaś to kilka dni temu, to znaczy, że już niedługo będzie rozdział, prawda? :D ;)
    Moje tt już znasz ;D
    <3 Ojej dziękuję za polecenie kochana :***

    OdpowiedzUsuń